Sizzix - Making Essentials Collection - Shrink Plastic Accessories


חיכיתי לערכה הזו למעלה משנה וגם עם הרכישה היה לי קצת מזל כי היו למכירה ממש כמה בודדים באמזון והזמנתי את המוצר בדיוק יום לפני שאמזון החליטו להפסיק את המשלוחים לארץ בגלל משבר הקורונה. אז מה בעצם המוצר הזה?
Sizzix - Making Essentials Collection - Accessory - Shrink Plastic היא ערכת אביזרים שאמורה להקל עליכם כאשר אתם משתמשים ב- Shrink. הערכה כוללת  3 חלקים - מחצלת סיליקון חסינת חום, כלי לחיצה ומסך רשת. מחצלת הסיליקון חסינת חום ואידיאלית להגנה על משטח העבודה, כלי הלחיצה נועד להחזיק את הפלסטיק המתכווץ (שרינק) במקום תוך כדי החימום, ומסך הרשת אשר עשוי פיברגלס הוא אלטרנטיבה לכלי הלחיצה כדי לשמור על הפרויקט שטוח במהלך ההתכווצות ומאפשרת לחום לעבור דרכו בקלות.


Shrink Plastic או Shrink Film הוא חומר פלסטי המזכיר שקף אבל מעט עבה יותר אשר מתכווץ בחום והופך להיות קשיח. כאשר מחממים את החומר הוא משנה צורה, מתעקל, וכדי להגיע לתוצאה טובה צריך ליישר אותו תוך כדי החימום עד שיסתיים תהליך הכיווץ. לשם כך, נועדה הערכה של המותג Sizzix. לצערי, קצת התאכזבתי מהערכה משום שמסגרת מסך הרשת עשויה סיליקון קל והוא מתרומם תוך כדי חימום השרינק במקום להחזיק את החומר יציב תחתיו.
לפני כשנה, כאשר התחילו הפרסומים על ערכה זו, התמונה שהוצגה הייתה של מסגרת מסך הרשת עשויה ממתכת. לצערי,
מסיבה כלשהי החליטו לשנות את זה ולדעתי זו הייתה טעות.


Sizzix - Shrink Plastic Accessory 
הערכה מגיעה באריזת קופסה כאשר קוטר מחצלת החימום הוא 30 ס"מ, מסך הרשת בקוטר של כ- 22 ס"מ וכלי הלחיצה בקוטר של 5 ס"מ.


את חומר השרינק תוכלו לגזור או לחתוך עם תבניות חיתוך. אפשר להשתמש בחותמות על החומר, אבל רק עם דיו של המותג STAZON שאחרי ייבוש קצר הדיו מתקבע. תוכלו לצבוע את חומר השרינק עם מרקרים עמידים.


לאחר החיתוך, ההחתמה והצביעה כדאי לחורר חור קטן על מנת שתוכלו להשתמש במוצר המוגמר כמחזיק מפתחות או כל קישוט אחר שתחפצו בו.


החומר מתכווץ כ- 50% מגודלו המקורי.


למותג Sizzix יש כמובן את Shrink Plastic אבל מאחר ולי כבר יש את השרינק ממותג אחר אז אני יכולה לתת לכם משוב
רק על מה שאני מכירה - Graphix Shrink Film קיים בצבעים שקוף ולבן ובכל אריזה 6 גיליונות. מניסיון, לא ממליצה על השרינק הלבן, משום מה קשה מאוד ליישר אותו אחרי החימום וחלקים ממנו פשוט מתמזגים אחד בתוך השני. החומר השקוף הרבה יותר מוצלח, אבל נראה לי שברגע שיחלוף עידן הקורונה, ואפשר יהיה לרכוש שוב בחו"ל אנסה את השרינק של Sizzix.
אפשר לרכוש גם בעלי-אקספרס גיליונות שרינק צבעוניים.


צילמתי סרטון וידאו קצר (לא בהצלחה גדולה), רק כדי להמחיש לכם את המוצרים הנ"ל. מתנצלת מראש על האיכות.


מקווה שתמצאו פוסט זה מועיל. תודה שביקרתם כאן.