EK Success - כלים ופאנצ'ים


EK Success  נוסדה בשנת 1988 מכמה חברות יצירתיות המתמקדת בייצור מוצרים חדשניים הכוללים כלי יצירה, מדבקות, קישוטים תלת ממדיים, עטים, ניירות, אלבומים, חותמות, צבעי דיו, ערכות עבודות יד ועוד. אני רוכשת מהמותג רק מוצרים של EK Tools בהם תמצאו מגוון לוחות קיפול, טרימרים, מספריים שונים ובעיקר מגוון פאנצ'ים מעולים במחירים סבירים.
את רוב הפאנצ'ים רכשתי מבליטסי - כשעוד שלחו לארץ חינם, ומאמזון - כשמחירי המשלוח היו נורמליים (כרגע, בתקופת הקורונה לא שווה לרכוש מאמזון ואני מקווה שיבוא שינוי בקרוב). Any way... אספתי את כל מוצרי EK Tools שיש ברשותי וריכזתי אותם לכדי פוסט אחד.


אז בואו נתחיל...

המספריים הקטנות הללו עשויות היטב והן חזקות ואיכותיות, להבי החיתוך דקים ומאפשרים דיוק בגזירה של פרטים קטנים, המתכת עמידה בפני קורוזיה והאחיזה נוחה ומתאימה לימניים ולשמאליים. המספריים קומפקטיים וכוללים כיסוי ביטחון ללהבים. הצבע הצהוב מבליט אותם בתוך סביבת העבודה וניתן לגזור בקלות צילומים, נייר, קרדסטוק,  בד, נייר כסף, לבד ועוד.
מספריים לחיתוך מדויק של פרטים קטנים, להבים לחיתוך נייר גם עם דבק, ידיות אחיזה נוחות לימניים ושמאליים וכיסוי מגן בטיחות ללהבים כשהם אינם בשימוש.


פאנץ' חזק לניקוב חריץ אנכי דרך קרטסטוק, עור, מתכת קלה ניר ועוד, בעל מנגנון נעילה לסגירת הידיות.


מיני פאנץ' פינתי היוצר מגרעת קטנה, בעל מנגנון נעילת סגירה כשלא משתמשים בו המאפשר חיסכון בחלל האחסון. הפאנץ' נוח לשימוש כי אפשר לראות את החלק הרצוי לניקוב מצידו האחורי.


EK Tools Circle Punch, 0.50-Inch
פאנץ' עיגול בקוטר חצי אינץ' בעל מנגנון נעילת  סגירה כשלא משתמשים בו המאפשר חיסכון בחלל האחסון. הפאנץ' נוח לשימוש כי אפשר לראות את החלק הרצוי לניקוב מצידו האחורי.


פאנץ' עיגול בקוטר שלושה רבעים אינץ' בעל מנגנון נעילת סגירה כשלא משתמשים בו המאפשר חיסכון בחלל האחסון. הפאנץ' נוח לשימוש כי אפשר לראות את החלק הרצוי לניקוב מצידו האחורי.
גודל הפאנץ' כשהוא נעול אורך 10 ס"מ, רוחב 4.5 ס"מ, גובה 2.5 ס"מ.


פאנץ' עיגול בקוטר 1 אינץ' בעל מנגנון נעילת סגירה כשלא משתמשים בו המאפשר חיסכון בחלל האחסון. הפאנץ' נוח לשימוש כי אפשר לראות את החלק הרצוי לניקוב מצידו האחורי.


EK Tools Circle Punch, 1.25 Inch
פאנץ' עיגול בקוטר אחד ורבע אינץ' בעל מנגנון נעילת סגירה כשלא משתמשים בו המאפשר חיסכון בחלל האחסון. הפאנץ' נוח לשימוש כי אפשר לראות את החלק הרצוי לניקוב מצידו האחורי.


פאנץ' ריבוע בקוטר אחד אינץ' בעל מנגנון נעילת סגירה כשלא משתמשים בו המאפשר חיסכון בחלל האחסון. הפאנץ' נוח לשימוש כי אפשר לראות את החלק הרצוי לניקוב מצידו האחורי.


פאנץ' ריבוע בקוטר אחד ושלושה רבעים אינץ' בעל מנגנון נעילת סגירה כשלא משתמשים בו המאפשר חיסכון בחלל האחסון. הפאנץ' נוח לשימוש כי אפשר לראות את החלק הרצוי לניקוב מצידו האחורי.


פאנץ' גדול ומיוחד החותך עלה, עיגול קטנטן ושתי צורות של עלי כותרת להכנה מהירה של פרחים דקורטיביים. 
המנקב בעל מנגנון נעילת סגירה כשלא משתמשים בו המאפשר חיסכון בחלל האחסון. הפאנץ' נוח לשימוש כי אפשר לראות את החלק הרצוי לניקוב מצידו האחורי ולבחור לנקב רק צורה מסוימת מתוך הארבעה.
קוטר הפרחים הוא כ- 3 ס"מ. 


פאנץ' נחמד ליצירת טאבים בקלות ובמהירות. מידות הפאנץ' : אורך 9.2 ס"מ, רוחב  3.8 ס"מ, גובה  4.6 ס"מ


פאנץ' מעולה של סרט פילם שניתן לבחור את האורך הרצוי, כולל סרגל יישור ומנגנון נעילה לאחסון. זהו אחד הפאנצ'ים האהובים עלי ותמיד משתמשת בו לעיצוב אלבומים וכד'.
מידות כל ריבוע פילם מנוקב 1.25 אינץ 'על 2.50 אינץ'.


האחיזה ההפוכה והציפוי הופכים את הפינצטה של EK מושלמת לאיסוף חרוזים וקישוטים קטנים אחרים. לפינצטה יש גם קצה מחודד, היא קומפקטית ונוחה לשימוש. אני מחזיקה 2 פינצטות כאלה והן נהדרות לשימוש עם חלקים קטנים שקשה לאחוז באצבעות.


EK Success Circle Scissor Pro, Multi-Colour
כלי מעולה לחיתוך עיגולים בקלות. מומלץ להשתמש על משטח זכוכית, בכל יתר המשטחים שניסיתי הנייר לא נחתך בקלות.
תוכלו לבחור את גודל העיגול מקוטר 1 אינץ' עד קוטר 6 אינץ'.  בידית האחיזה קיים חלל אחסון קטן ללהבים נוספים. 
צפו בסרטון וידאו להמחשה.


זוג כלים קטנים ליצירת פירסינג (נקבים קטנים) כדי להעביר דרכם חוט או סרט. ליצירת הנקבים יש לגלגל את הכלי על גבי הנייר. באחד מהם יש מנקב של שורה אחת ובשני מנקב של 2 שורות, לשניהם יש מנגנון נעילה ללהבי הפירסינג. הכלים האלה מעולים אבל קשה להוציא מהם תוצאות עם כל משטח עבודה שיש לכם. לי זה הצליח רק עם משטח העבודה (Piercing Mat) של WRMK כי הוא מספיק רך כדי לחדור את הנייר ולחרוץ בו את החורים.


EK Success - Powder Tool
כלי האבקה של EK Success הוא מוצר חובה עבור כל יוצר המשתמש במדבקות או ב- Embossing Powder. האבקה מנטרלת את הדבק במקום בו שמים אותה. 
צפו בסרטון וידאו על מנת להבין את הדרך היעילה לשימוש.


EK Tools Sticky ENV Address Template
תבנית (סטנסיל) דביקה המסייעת לכתיבת כתובת על מעטפה, מושלמת לכתיבה ישרה. למרות היעוד של התבנית, תוכלו להשתמש בה בכל פרויקט שלכם לכתיבה ישרה ועם רווחים קבועים בין השורות, אבל זה ממש לא פריט חובה, אפשר להסתדר עם כל סרגל הכי פשוט.
אורך הסטנסיל 6.6 ס"מ, רוחב  4.9 ס"מ, עובי  2.8 ס"מ.


אלו כל המוצרים שיש לי ואני מקווה בעתיד להוסיף פריטים נוספים של המותג האהוב הזה.