Amazon - רכישות ראשונות


Amazon הוא אתר קניות הכולל בתוכו אינספור חנויות (בדומה לאיביי ואלי-אקספרס) של מוצרים שונים. ניתן לאתר מוצרים באמצעות שורת החיפוש ולרוב תצליחו למצוא שם כמעט כל דבר (אפילו יד שנייה). חלק מהמוצרים נמכרים ישירות מאמזון וחלקם נמכרים מחנויות, אך כל המוצרים שתרכשו יגיעו בחבילה אחת יחד.


למרות צפייה במאות סרטוני הדרכה וקריאת פוסטים בנושא החומרים הבסיסיים לעבודות ארט ג'ורנל, הקניות הראשונות נעשו על ידי באמזון. עדיין לא ידעתי מהיכן לרכוש מוצרים בהם חשקה נפשי ותאמינו לי, מעט מאוד מהם ניתן למצוא בישראל. על מנת לרכוש מוצרים ב- Amazon יש להירשם לאתר ולעדכן בו פרטי כרטיס אשראי בין לאומי או פרטי כרטיס ויזה נטען (אותו ניתן לרכוש בדואר ישראל).

כדאי לדעת שרכישה (כולל משלוח) מעל 75$ תחייב אתכם בתשלום נוסף עבור מע"מ ותוכלו לראות זאת בסל הקניות שלכם. עוד כדאי לדעת שאמזון מאחדים חבילות ולא מומלץ לבצע רכישות נוספות עד לאחר שתקבלו הודעה במייל שהמשלוח הקודם יצא אליכם. בעיקרון, אם רכשתם מוצרים בהפרש של מעל 72 שעות, לא ייאחדו לכם את החבילות ולכן גם לא תחוייבו בתשלום מע"מ. במידה וחוייבתם שלא כדין, כספכם יוחזר לכם. אמזון הוא אחד האתרים האמינים ביותר שאני מכירה.
למרות שמחירי המוצרים באמזון סבירים ומפתים, ניתן למצוא את חלקם בחנויות אונליין אחרות במחירים דומים ובעלות משלוח זולה יותר (לא תמיד), אך אם משקל המוצרים שאתם רוכשים גבוה, עלות המשלוח תרקיע שחקים ואז משתלם יותר לרכוש באמזון.

כניסה דרך אתרי קאשבק תזכה אתכם באחוזי החזר כספי:
  • דרך אתר קאשבק top cashback תזוכו ב- 6% עד 8.5% החזר.
  • כניסה דרך אתר extrabux תזכה אתכם ב- 5.5% מסכום הקנייה.
מומלץ לקרוא פידבקים של לקוחות על המוצרים השונים לפני שאתם מבצעים הזמנה.
כשהמשלוח יוצא לדרך, תקבלו על כך הודעה במייל. החבילות נשלחות באמצעות  i-parcel וניתן לבצע מעקב אחריה דרך חשבונכם באמזון או דרך אתר i-parcel. החבילה תגיע אליכם עד לבית עם שליח וללא הודעה מוקדמת. אם לא תהיו בבית - יתקשרו אליכם. הזמן הממוצע להמתנה לחבילה הוא 10 ימים, מהרגע שהחבילה יצאה לדרך.

לידיעה, ישנם מוצרים שלא נשלחים לארץ ובמקרים כאלה אפשר לנסות באמזון אנגליה. אני רכשתי שם מספר פעמים ולמרות שמשלמים בפאונד, עלות המשלוח זולה יותר (אין צורך לפתוח חשבון נוסף. אפשר להשתמש באותו חשבון) וגם במקרה הזה, החבילה תגיע אליכם לבית.

ברכישה הראשונה שלי עלות המשלוח היתה 21.73$ והחבילה הגיעה אלי עם שליח לאחר 10 ימים.



Tombow MONO Permanent Adhesive Applicator, 1/3-Inch by 472-Inch
סרט דביק לאלבומים במכל נוח לעבודה, נדבק באופן מיידי, בצורה נקייה וללא קמטים ובועות, בטוח לשימוש על נייר, תמונות, כרטיסים וכו'. דבק עמיד וקל למילוי במחסנית מילוי.
מחיר $4.28
צפו בסרטון ההדגמה.



Tombow Mono Permanent Adhesive Refills, 3 Pack
אריזה של 3 יח' מחסנית מילוי דבק עמיד המדביק בצורה נקייה, מדוייקת וללא קמטים, אידיאלי לשימוש באלבומים וכד'. מכל הדבק הוא מתקן ארגונומי המספק הנחה חלקה ומהירה ללא בלגן וללא המתנה לייבוש.
מחיר $7.73


Mono Multi Liquid Glue Carded, 0.88-Ounce
דבק נוזלי לבן, עמיד ובעל שני ראשים (דק ורחב) לשימוש באלבומים, תמונות ונייר. באופן אישי, עדיין לא החלטתי אם אני אוהבת אותו או לא למרות שהוא מדביק כל דבר, אבל גם כל דבר שבא במגע עם הדבק הזה נשאר דביק ומלוכלך. כדאי להשתמש בו בזהירות.
מחיר $3.99



Martha Stewart Crafts Scoring Board and Envelope Tool
לוח סימון קווים מדויקים לחיתוך או קיפול נייר וכלי מיוחד להכנת מעטפות. ציון קווים מדויקים במהירות בעת יצירת הזמנות, מעטפות, קופסאות מתנה ועוד, כולל מדריכי יצירת מעטפות בגדלים שונים הממוקמים בתוך חריץ נוח לאחסון עצם הקיפול ותא אחסון מיוחד לסרגל המעטפות.
המידות בלוח לפי אינצ'ים.
השתמשתי בו אולי פעם או פעמיים. הוא כלי יעיל מאוד לקיפול אבל לא רלוונטי כמעט לארט ג'ורנל.
צפו במבחר סרטוני וידאו להמחשה.
מחיר $14.99




בהזמנה שנייה שלי עלות הטיפול והמשלוח 20 $, החבילה הגיעה עם שליח לאחר 9 ימים. השליח מגיע ללא הודעה מראש אך הפעם קיבלתי מייל יום קודם עם הודעה שהחבילה הגיעה לארץ, כך ששיערתי שיגיעו אלי יום או יומיים אחרי.



Ranger Dina Wakley Media Stencils, Stenciled Women, 6 by 9-Inch
שבלונה של פנים נשיות בגודל 15.24X22.86ס"מ של Dina Wakley.
שימושית לפעם או פעמיים ואם הייתי יותר "בעניינים" באותה תקופה, בהחלט הייתי מוותרת על הרכישה הזו.
מחיר מבצע $5.94



Crafters Workshop Framing Template, 6 by 6-Inch, Mini Cubist
שבלונת ריבועים קטנים במידות: 15X15 ס"מ. אחת השבלונות השימושיות שלי.
מומלץ!
מחיר 5.14$





Crafters Workshop Crafter's Workshop Template, 6 by 6-Inch, Flower Frenzy
שבלונת פרחים במידות: 15X15 ס"מ. שימושית מאוד.
מחיר מבצע $2.74



Crafters Workshop Template, 6 by 6-Inch, Art is
שבלונה "Art is" במידות: 15X15 ס"מ. קיימת בפונטים אחרים וניתן למצוא אותן בגוגל תמונות.
למעשה, כל שבלונת מילים היא שימושית, ללא קשר לתוכן (אלא אם כן יש לכם מטרה מסוימת).
מחיר $5.97


Crafters Workshop Crafter's Workshop Template, 12 by 12-Inch, Tiny Circles
שבלונת עיגולים קטנים, נהדרת אבל גדולה מאוד (לא שמתי לב למידות בעת הרכישה) וסביר להניח שאגזור אותה. מידות השבלונה 30X30 ס"מ והיא מתאימה לשימוש על דפי יצירה בגודל הזה.
מחיר מבצע $5.39




Prima Marketing Mixed Media Doll Cling Rubber Stamps, Doll with Ruffle Dress
חותמת גומי נדבק של בובה/ילדה  באורך 20 ס"מ ורוחב 12.7 ס"מ. חותמת חביבה מאוד שאפשר לוותר עליה ולהדפיס את התמונה שלה (מהאינטרנט) במדפסת ביתית.
מחיר $10.99



Fiskars Stamp Block Set
סט של 4 בלוקים אקריליק, שקופים ומיוחדים לחותמות. אידיאלי להטבעת חותמות בגדלים שונים על דפי אלבום, כרטיסים, הזמנות, קולאז'ים ועוד. העיצוב מאפשר לראות איפה מטביעים את החותמת וקווי הרשת על גבי הבלוקים מאפשרים יישור. 
גדלים: 2.5X2.5 ,5X5 ,7.5X7.5 ,15X5 ס"מ
על סוגי החותמות השונים והשימוש בבלוקים להחתמה - כאן.

צפו בסרטון על סוגים שונים של בלוקים להחתמה וההבדלים ביניהם.
מחיר מבצע $11.99



Martha Stewart Crafts Clear Stamp, Phrases and Greetings
מארז של 19 חותמות שקופות מסיליקון עם מסגרות, ברכות וביטויים שונים. ערכה המאפשרת יצירת כרטיסים בהתאמה אישית. עדיין לא מצאתי להן שימוש בדפי הארט ג'ורנל שלי.
מחיר מבצע $4.79


בהמשך אפרסם המלצות לרכישת מוצרים מאמזון.
ועד אז, את מוזמנים לעקוב אחרי בפייסבוקאינסטגרםPinterest.