חנויות יצירה אונליין בארץ ובחו"ל


רכישת מוצרים, כלים, אלמנטים וחומרי יצירה בארץ היא עסק יקר ולעיתים רחוקות תמצאו בחנויות אלו את המוצרים המדהימים הנמכרים בחו"ל. בפוסט זה אפרט את החנויות בהן אני רוכשת בד"כ, עלויות, זמני משלוח וכד'.
לרוב אני מבצעת את הרכישות אונליין ובודקת מבצעים, הנחות ומלאי קיים בארץ ובחו"ל ורק אז מבצעת את הרכישה.
החנויות העיקריות בהן אני מחפשת את המוצרים השונים הן Blitsy, Scrapbook, Simon says stamp, אמזון וגם אלי-אקספרס התגלה כמקור בלתי נדלה של מוצרים, כלים ועוד.



החנויות הגדולות אונליין אשר שולחות לארץ ובהן אפשר למצוא מוצרים של מגוון מותגים בחו"ל הן:

a cherry on top
עדיין לא רכשתי מחנות זו ולכן אין לי די פרטים לגביה אבל עלות המשלוח מתחילה ב- 15.40 $ ועולה עם המשקל.
תשלום בכרטיס אשראי בינלאומי.

Country View Crafts
חנות בריטית קטנה שאפשר למצוא בה מוצרים מאוד מסויימים אשר חסרים במלאי בחנויות הגדולות. מהמחיר המצוין באתר ירד תמיד המע"מ כך שבקופה התשלום יהיה נמוך יותר. עלות משלוח רגיל לארץ 10 פאונד. זמן משלוח שבוע עד 3 שבועות.  תשלום בכרטיס אשראי בינלאומי או פייפל.
עדכון מאפריל 2022: שתי רכישות אחרונות שביצעתי באתר לא נשלחו אלי למרות שחוייבתי בתשלום. למזלי שילמתי בפייפאל והכסף הוחזר לחשבוני כחודשיים וחצי ממועד הרכישות. בנוסף, לא הצלחתי לקבל משירות הלקוחות של החנות כל תגובה.

craftheaven
חנות סלובנית עם מגוון מוצרי קראפט לא מוכרים אבל מוצלחים בהחלט. התשלום בפייפאל או בהעברה בנקאית. מטבע יורו. עלות המשלוח 5.90 יורו וזמן ההמתנה לחבילה הוא כעשרה ימים.

Ellen Hutson
חנות עם מספר מותגים מגוון אבל מחיר המשלוח הגבוה של 20 דולר מוציא אותה באופן אוטומטית מרשימת החנויות השוות. למעוניינים בכל זאת, ניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי ובפייפל.  עם עלות משלוח כזו גבוהה המשלוח בוודאי עם מספר מעקב.

joanna sheen
חנות בריטית קטנה עם מגוון מצומצם של פריטים ומותגים. התשלום בפייפאל או כרטיס אשראי בינלאומי. מטבע - פאונד. עלות משלוח 1.5 פאונד וחינם ברכישה מעל 9 פאונד ללא קשר למשקל. המשלוח בדואר רגיל וזמן ההמתנה 20 יום עד חודש.

Joggles.com
אתר מאוד לא ידידותי למשתמש אבל אפשר למצוא בו מוצרים זולים יותר מאשר באתרים אחרים. עלות משלוח מתחילה
ב- 32 $, התשלום בכרטיס אשראי בינלאומי או פייפאל. המשלוח עם מספר מעקב יגיע לארץ תוך שבוע - 10 ימים.

Little Birdie
חנות קטנה עם פריטים שונים של יצירה. תשלום פייפאל וכרטיס אשראי בינלאומי, מטבע דולר, עלות משלוח כ- 14 דולר.

Perga Shop
חנות בלגית קטנה עם מוצרים מוכרים וחלקם פחות, אך שווים. תשלום בפייפאל או כרטיס אשראי בינלאומי, מטבע יורו.
משלוח חינם והחבילה תגיע אליכם תוך פחות משבוע.

Scrapbook
החנות האהובה עלי! ניתן למצוא בחנות הזו כמעט כל מותג וכל מוצר. מחירי המוצרים זולים יותר מחנויות אחרות, כמו גם עלויות המשלוח. גם אם לא תחכו למבצעים והנחות, עדיין המחירים יהיו זולים יותר. עלות המשלוח מתחילה ב- 9 דולר, המשלוח עם מספר מעקב יגיע לארץ תוך שבוע - 10 ימים. תשלום בפייפל או בכרטיס אשראי בינלאומי.
פרטים נוספים כאן.

Simon says stamp
כאן אני מוצאת תמיד את מה שאין בחנויות האחרות. המוצרים בחנות זו מעט יותר יקרים והמבצעים נדירים יותר וממוקדים יותר במותג זה או אחר. עלות משלוח מתחילה ב- 15 דולר, המשלוח ללא מספר מעקב והוא יגיע לארץ תוך שבועיים - 3 שבועות. ניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי או פייפל. פרטים נוספים כאן

Tupelo Designs LLC
חנות עם מגוון מוצרים אבל האתר לא הכי מלהיב לשימוש. עלות משלוח התחלתית עומדת על 15 דולר ומשלוח חינם ברכישה מעל 75 דולר (קחו בחשבון שמעל 75 דולר תצטרכו לשלם 17% מע"מ בארץ). ניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי או בפייפל.



חנויות מותג/ מוצר בחו"ל השולחות לארץ:

avery elle
חנות מותג פופולרי של חותמות, תבניות חיתוך, שקיות אחסון מעולות ומומלצות ועוד. עלות משלוח לארץ 13.50 דולר וניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי או בפייפל. חלק ממוצרים אלו ניתן למצוא בחנויות הגדולות ובאמזון.

Altenew
מותג נהדר של חותמות, תבניות חיתוך וליין מטורף של כריות דיו צבעוניות ומגוונות. את חלק מהמוצרים ניתן לרכוש בחנויות הגדולות. עלות משלוח התחלתית עומדת על סכום של 16 דולר וניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי או בפייפל.

artistcellar
בחנות מבחר שבלונות (סטנסילים) שלא תמצאו בשום חנות אחרת. עלות משלוח מתחילה ב- 13$, נשלח בדואר רשום ומגיע אחרי 3 שבועות.

 חנות קטנה של יוצרת מעולה. ממליצה לתת תשומת לב לסטנסילים שלה. עלות משלוח התחלתית 15 דולר והתשלום בפייפל.

Elizabeth Craft Designs
עוד מותג עם מוצרים טובים ומיוחדים, בעיקר ליין של חותמות ותבניות חיתוך. משלוח לארץ עומד על 13.50 דולר וניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי או פייפל.

חנות בריטית קטנה עם מבחר גדול של סטנסילים, חותמות ועוד פריטים אחרים. תשלום בלירה שטרלינג וניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי או פייפאל. עלות משלוח 5.50 לירה שטרלינג. בעת כתיבת הפוסט מצאתי קוד הנחה של 10% שתוכלו לנסות אותו - UMUTFF10.

חנות מדהימה עם ליין מתחדש מטורף של כל מה שתצטרכו על-מנת ליצור פרחים יפים ומיוחדים בתלת-מימד ומוצרים אחרים ליצירת אלבומים או כרטיסי ברכה מהממים. באתר גם הדרכות בסרטוני וידאו מהם תלמדו כל מה שצריך. תוכלו למצוא חלק מהמוצרים גם באיביי ובאמזון. המחירים די יקרים למוצרים אך הם איכותיים מאוד (מתכננת להוציא פוסט שיעזור לכם לחסוך קצת ועדיין להוציא פרחים מהממים תחת ידיכם). עלות משלוח התחלתית היא 9.50 דולר למשלוח בדואר רגיל. המשלוח יגיע בתוך 3 שבועות. ניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי או בפייפל.

Heidi Swapp
חנות עם מלאי מוצרים ייחודיים ואפילו מעניינים. שווה לבקר באתר, לצפות בסרטוני וידאו ולהתרשם מהרעיונות. המוצרים הפופולריים אוזלים מהר מאוד באתר. ניתן למצוא את רוב המוצרים גם בחנויות הגדולות. משלוח רגיל לארץ מתחיל ב- 6.23 דולר ומשלוח עם מספר מעקב מתחיל בסכום של 9.40 דולר. המחיר עולה עם כל מוצר נוסף שתוסיפו לסל הקניות. ניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי.

Hero Arts
מותג חביב של חותמות ותבניות חיתוך ועוד מגוון של מוצרים שחלקם ניתנים לרכישה בבנדלים (חבילות שונות) חודשיים או אחרים במחירים שווים. מחיר המשלוח עומד על 25 דולר מה שהופך כל רכישה ללא כדאית. תוכלו למצוא את המוצרים של המותג בחנויות הגדולות אך לא את הבנדלים. ניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי או בפייפל.

istencils
חנות עשירה בסטנסלים מיוחדים, אשר לרוב תוכלו גם לבחור בין גדלים שונים. בהחלט חנות ששווה להציץ בה. עלות משלוח התחלתית 19 דולר והתשלום בכרטיס אשראי בינלאומי או בפייפל.

חנות מותג אוסטרלית על מגוון מוצרים מיוחדים כמו צבעים, מרקרים, ספרים, חותמות, סטנסילים ועוד רבים אחרים.
עלות משלוח התחלתית 13 דולר, התשלום בדולר אוסטרלי באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי או פייפאל.

karen Burniston - סטים מהממים ומיוחדים של תבניות חיתוך. יש משלוח לארץ ואפשר למצוא חלק מהסטים גם באמזון.
אם אין לכם בעיה עם חיקויים, תוכלו למצוא אותם גם באלי אקספרס.

Lavinia Stamps - חנות מותג בריטית לחותמות ייחודיות ופריטים אחרים ממותגים שונים. התשלום בפאונד וניתן לשלם בפייפאל או כרטיס אשראי בינלאומי. עלות משלוח 6.67 פאונד.

Lawn Fawn - מותג הידוע בתבניות החיתוך המעולים שלהם, אפשר למצוא את רובם באמזון ובחנויות הגדולות בחו"ל.
אם אין לכם בעיה עם חיקויים, תוכלו למצוא אותם גם באלי אקספרס.

 חנות קטנה עם ליין מעולה ומיוחד של תבניות חיתוך. משלוח לארץ יעלה לכם 15.50 דולר כולל ביטוח, והחבילה תגיע לארץ תוך שבועיים. תשלום ניתן לבצע באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי, פייפל.

Mama Elephant
עוד מותג של תבניות חיתוך וחותמות מיוחדים ומגניבים. אני מאוד אוהבת את המוצרים באתר. מבצעים שווים בבלאק-פריידי. עלות משלוח מתחילה ב- 7 דולר וניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי ובפייפל. את החבילה תקבלו
כעבור שבועיים - שלושה שבועות.

חנות קטנה עם מוצרים מיוחדים המיועדים להכנת ארט ג'ורנל וקולאז'ים. בחנות תמצאו בעיקר דפים עם תמונות לגזירה והדבקה. אפשר לרכוש גם קבצים דיגיטליים להדפסה (קיים עמוד להורדת קבצים חינמיים). תשלום במטבע יורו, פייפאל או כרטיס בינלאומי, עלות משלוח 10יורו. ערוץ היוטיוב של המותג מכיל סרטוני הדרכה מעולים וכדאי להירשם.

Maymay Made It
חנות קטנה של מוצרים שונים ובעיקר ליין חותמות ממותג. מחיר משלוח 13.50 דולר בדואר רגיל. בפעם היחידה שרכשתי מחנות זו החבילה הגיעה אלי כעבור 5 שבועות. תשלום רק בפייפל.  ערוץ יוטיוב עם הדרכות וביקורות מעולות לצפייה.

 (או בקיצור MAMBI) הוא מותג שאני אישית מאוד אוהבת, המייצר יומני שנה או כפי שזה נקרא בחו"ל Planner מסוגים וגדלים שונים, אביזרים וכלים מתאימים. המותג מאוד פופולרי ולכן תוכלו למצוא את רוב הפריטים בחנויות הגדולות. עלות משלוח עם מספר מעקב 19 דולר. ניתן לשלם בפייפאל ובכרטיס בינלאומי (למרות שבקניה שלי הניסיון להשתמש בכרטיס אשראי נתן לי שגיאה שוב ושוב). המשלוח יגיע לארץ כעבור 3 שבועות.

My favorite things
מותג מעולה עם מגוון מוצרים וליין מיוחד של חותמות ותבניות חיתוך. אפשר למצוא מעט מהמוצרים גם בחנויות הגדולות. באתר כמה אפשרויות משלוח ועלויות משתנות כאשר הזול ביניהם עומד על מחיר של 15.50 דולר. ניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי או בפייפל. לצפייה בערוץ היוטיוב של המותג - כאן.

חנות בה תוכלו לרכוש מגוון מפיות בודדות במחירים מעולים, נייר אורז, סטנסילים ומדיומים שונים. תשלום בכרטיס אשראי בינלאומי או פייפאל. לקבלת 10% הנחה השתמשו בקוד UmutRados10. משלוח עם מעקב 10.90 פאונד. 
לצפייה בסרטונים לעבודה עם מפיות ממליצה על הערוץ Art Journal Stories.

Stamping Bella
מותג מקסים! חותמות ותבניות חיתוך מהממים. שווה לעקוב אחרי מבצעים באתר. מחיר משלוח לארץ 12 דולר וניתן לשלם בכרטיס אשראי או פייפל.

חנות קטנה עם ליין מוצרים מצומצם אבל נחמד. עלות משלוח התחלתית 9.50 דולר בדואר רגיל.
תשלום בכרטיס אשראי בינלאומי ופייפל. למשלוח תאלצו לחכות כחודש ימים.

 חנות לחותמות מקסימות! משלוח לארץ 15.75 דולר וניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי או בפייפל.

waffle flower 
 מותג מגניב של תבניות חיתוך וחותמות בהתאמה אשר חלק ממוצריו נמכרים גם בחנויות הגדולות שהזכרתי בתחילת הפוסט. רכישה מאתר זה שווה במידה ומצאתם כמה וכמה מוצרים לרכישה. עלות משלוח התחלתית 14.80 דולר עם מספר מעקב. ניתן לשלם בפייפל ובכרטיס אשראי בינלאומי.





חנויות אונליין בארץ:

חנות אונליין שאני מאוד אוהבת. בד"כ רוכשת מהם צבעים, מדיומים וקנווסים לציור, אך ניתן למצוא שם מוצרים אחרים במחירים סבירים ובד"כ זול יותר מחנויות אחרות בארץ. המשלוח מגיע תוך מספר ימים ארוז בשלמות ע"י שליח עד לבית (אפשר גם בדואר רשום אך זה תלוי במשקל החבילה), השירות מעולה.

הסדריה 
חנות נהדרת לכל מה שתצטרכו כדי לכרוך ולהכין אלבומים, קופסאות, פולדרים ועוד. בחנות מבחר גדול של
ניירות צבעוניים ואיכותיים, קרטוני ציפבורד במבחר גדלים ובעובי שונה לבחירתכם, אביזרים וכלי עבודה.
כדאי להצטרף לקבוצת היצירה של הסדריה בפייסבוק, יש מה ללמוד שם. משלוח אפשרי בדואר או ע"י שליח.

משרדיה
בחנות תמצאו בעיקר ציוד משרדי אך גם מגוון בריסטולים ודפי מגנט.

חנות אונליין בה תמצאו מבחר חותמות מקוריות כולל מילים בעברית.

חנות אונליין למוצרים שונים ובקטגוריה של "יצירה" תמצאו מגוון מוצרים זולים מאוד ובעיקר דפים מעוצבים ונייר בסיס לכרטיסי ברכה.

mai art  
חנות אונליין לחומרי יצירה, אומנות וציור. המחירים סבירים יחסית לחנויות אחרות בארץ.

חנויות נוספות עם מגוון נבחר של מוצרים מחו"ל: 

ולסיום, תמיד תוכלו לחפש מוצרים/מותגים גם בחנויות הענקיות האלה:


כל החנויות ברשימה מסודרים לפי סדר א"ב (או a"b) ומקווה שתמצאו פוסט זה מועיל. אם אתם מכירים חנויות נוספות שלא ציינתי בפוסט אשמח לקבל מכם על כך הודעה במייל, פייסבוק או בתגובות.