פתח דבר - Art Journal



מה זה ארט ג'ורנל?

Art Journal (ארט ג'ורנל) ובעברית "אומנות היומן החזותי" היא מחברת/פנקס או דפים בודדים שניתן לשמור בקלסר - בהם מציירים, מדביקים, מקשטים, צובעים, מחתימים ועוד. בד"כ כל יצירה מבוססת על נושא מסוים, אבל זו לא חובה. זה שלכם והכל אפשרי.


במושג Art Journal  ניתקלתי באינטרנט (ממש במקרה) בתקופה בה התכנסתי לי לתוך הבועה שלי והתרחקתי מהעולם כולו. במשך חודשים ארוכים צפיתי בסרטוני וידאו, למדתי טכניקות שונות, רכשתי מוצרים והתחלתי ליצור.
אומרים שכאשר "מוציאים מהלב" מרגישים אח"כ יותר טוב. אני הוצאתי את כל מה שהיה בתוכי לדפי הג'ורנל ומצאתי שזה הרבה יותר טוב יותר ממילים. אני יודעת מה יש שם, ביצירות האלו, ואחרים שמסתכלים בהן יכולים לקחת את זה למקום שלהם, כל אחד ונקודת המבט שלו.

לשם ההתחלה וכדי להבין מעט מה זה Art Journal, ממליצה לכם להציץ קצת בתמונות שעולות מחיפוש בגוגל. כן, אני זוכרת כמה התלהבתי מהרעיון שאני יכולה לעשות מה שמתחשק לי, כי פה אין טוב או לא טוב, אין נכון או לא נכון ואין מותר או אסור. אפשר לעבוד עם מגוון עצום של חומרים (היום אני שומרת כל דבר, כי אני יודעת שמתי שהוא אמצא לזה שימוש) ולא חייבים להוציא הון תועפות על חומרים, למרות שאני התקשיתי לעמוד בפיתוי ורכשתי לא מעט.

את הבלוג פתחתי כדי להעלות קצת רשמים והסברים, להציע מוצרים וחנויות אונליין טובות לרכישה ובכלל - לשתף אתכם.
כל התמונות והיצירות בבלוג הן שלי ואם תרצו, אשמח לפרט את החומרים בהם השתמשתי.

את אחת היצירות האהובות עלי יצרתי לאחרונה, כאשר החיוך והשמחה חזרו לחיי. תודו, נכון שאין על האיש הענק הזה, צ'רלי צ'פלין?



בהמשך אפרט נושאים שונים ואף אצרף קישורים מתאימים לסרטוני וידאו או לרכישת מוצרים.
בינתיים אתם מוזמנים לעקוב אחרי בפייסבוקGoogle+אינסטגרםPinterest.