Tiger Pens - רכישות ראשונות


את החנות Tiger Pens* הבריטית גיליתי ממש במקרה ומהר מאוד היא הפכה להיות אחת מהחנויות הפייבורטיות שלי. בחנות תמצאו עטים, עפרונות, מרקרים, צבעים וכד' - כולם ממיטב החברות והמותגים כמו Sharpie ,Stabilo ,Sakura ,Staedtler ,Copic, Faber-Castell ואחרים.
המחירים זולים יותר ושווה לקנות בחנות הזו, בעיקר בגלל שאנחנו הישראלים לא משלמים את המע"מ הבריטי (תוכלו לראות את המחיר ללא מע"מ לאחר רישום) עלות המשלוח נמוכה ביחס לחנויות האמריקאיות והוא משתנה בהתאם למשקל (בד"כ בין £3.80 - £7.13), החבילה מגיעה באמצעות דואר ישראל. 
* נכון לתאריך ינואר 2019 החנות כבר אינה קיימת.


 בחנות יש תמיד מבצעים על עטים חדשים ותוכלו לרכוש 1 מכל סוג במחיר המבצע.
אני אוהבת את החנות ורוכשת בה הרבה. השירות מצוין וזמני המשלוח משתנים, זה נע בן שבוע ל- 3 שבועות (אין לי מושג מה הסיבה). באתר ישנה אפשרות לשמור מוצרים ברשימת משאלות.

מאי 2015
ברכישה הראשונה שלי עלות המשלוח היתה £7.13 והחבילה הגיעה אחרי 12 יום.


CHARTPAK BLENDER PEN MARKER
עט מיוחד במינו המאפשר העתקת תמונות מחיר ליח' £3.99.
צפו בסרטון ההדרכה.
עדיין לא השתמשתי במרקרים הללו כך שאין לי המלצות.


COPIC CIAO MARKER 12 PIECE BASIC SET
סט בסיסי של 12 מרקרים - Copic במחיר £24.96, שאני מאוד אוהבת אבל מאחר ולרוב אני לא מציירת עם מרקרים אני משערת שלא ארכוש אותם שוב, אבל תמיד יהיה לי מרקר שחור של Copic ואם אצליח בעתיד למצוא גם לבן במלאי אז בוודאי ארכוש גם אותו. במרקרים הללו עמידים במים, מה שמתברר כמאוד קריטי בארט ג'ורנל.



Faber-Castell Pitt Artist Brush Pen
3 יח' מרקרים של Faber-Castell במחיר £1.76 כל אחד
גוונים נבחרים:
153 - Cobalt Turquoise
199 - Black
192 - Indian Red
רכשתי אותם בעיקר כדי להכיר אותם ומלבד השחור כמעט ולא יוצא לי להשתמש באחרים.
המרקרים האלו אינם עמידים במים וזמן הייבוש איטי יחסי, דבר שהופך אותם למעולים בהצללות.



יוני 2015
ברכישה זו שלמתי עבור המשלוח £4.63.


Uni-Ball Signo Broad UM-153 Gel Ink Pen 1.0mm Tip - White - Single
עט ג'ל מומלץ, אך אינו עמיד במים ונמרח אם לא נותנים לו מספיק זמן לייבוש. בכל זאת הוא העט הטוב ביותר בעיניי. מחירו £1.88.




Uni-Ball UMN-207 Signo Bold RT Gel Ink Pen 1.0mm Tip - Black - Single
עט ג'ל שחור שאני גם אוהבת והוא "האח התאום" של הצבע הלבן.
מחירו £1.75



Faber-Castell Pitt Artist Big Brush Pen

מרקר עבה בגוון 178 - Nougat ובו אני משתמשת להצללות בהירות יותר מהשחור.
מחירו £3.15


Artline Multi Pen Marker Bullet Tip 1.0mm
מרקר לבן אותו רכשתי לניסיון ואני לא משתמשת בו. קיים במבחר צבעים.
מחירו £0.88


Uni POSCA PC-1M Extra Fine Marker 1.0mm Bullet Tip
מרקר לבן בו אני משתמשת לעיתים קרובות, אך גם הוא אינו עמיד במים.
קיים במבחר צבעים, מחירו £1.75.

Faber-Castell Pitt Artist Brush Pen
מרקר דק במחיר £1.76 ליח' 
גוונים שרכשתי:
175 - Dark Sepia
172 - Earth Green
110 - Phthalo Blue
103 - Ivory
כפי שכבר ציינתי, הם אינם עמידים אבל טובים לטשטוש והצללות. אם אתם אוהבים לצבוע או לצייר במרקרים, הם מעולים.




יולי 2015
עלות המשלוח £3.80 ובאופן מפתיע המשלוח הגיע אלי תוך שבוע.




SHARPIE PEN GRIP
עטי ג'ל בצבע אדום, שחור מצויינים לכתיבה ועמידים.
מחיר ליח' £1.79.



Stabilo Point 88 Colourparade Set of 20
חבילה של 20 עטי ג'ל איכותיים וצבעוניים אשר רכשתי בגלל המבצע. כמעט ולא יוצא לי להשתמש בהם אבל הצבעים מרהיבים והעטים מעולים. פחות רכים בכתיבה מאחרים.
מחיר מבצע (חצי מחיר) £9.96



SHARPIE PEN STAINLESS STEEL
עט ג'ל עמיד למים ומתייבש מהר בצבע שחור. ניתן לרכוש מילוי בנפרד באתר.
העט הזה תמיד איתי בתיק.
מחירו £4.28



ספטמבר 2015
עלות המשלוח £3.80 והוא הגיע אלי אחרי 3 שבועות.

UNI-BALL SIGNO 307 GEL ROLLERBALL PEN TRY ONE FOR ONLY 10P
עט ג'ל שחור במחיר מבצע מיוחד (על מנת לגרום לאנשים לנסות, להכיר ובהמשך גם לרכוש)
£-0.35. ניתן לרכוש רק עט אחד במחיר זה.
אני משתמשת בד"כ בעט ג'ל של אותה חברה מס' 207. ניסיתי את העט החדש והוא דק יותר.

SHARPIE PEN STAINLESS-STEEL REFILL - PACK OF 2
מארז 2 מיכלי מילוי לעט ג'ל מעולה שרכשתי בעבר. מחיר £2.94

FABER-CASTELL PITT ARTIST BRUSH PEN
טוש שחור בו אני משתמשת הרבה וכבר רכשתי בעבר. מחיר £1.76


מוזמנים לעקוב אחרי בפייסבוק, אינסטגרם, Pinterest.