Simon Says Stamp - חנות יצירה אונליין


באתר Simon Says Stamp מבחר  גדול של מוצרי יצירה ותחביב הכולל צבעים, חותמות, מדיומים, סטנסלים ועוד. מחירי המוצרים (בחלקם) גבוהים יותר מחנויות יצירה אחרים ולכן אני משתדלת לא לרכוש מהחנות אבל יש בה מוצרים שלא תמצאו בחנויות אחרות, כך שהבחירה במקרים אלו היא אמזון ואז כדאי לבדוק מה משתלם יותר מבחינת עלות המשלוח. ניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי או פייפאל.



ברכישה הראשונה שלי מהאתר, עלות המשלוח היתה 14.99 $ והוא הגיע אלי לאחר שבועיים.


Wendy Vecchi Embossing Paste BLACK Studio 490 WVPASTEBLK
משחת עיצוב בצבע שחור במחיר 9.99 $ שאני מאוד אוהבת וניתן למצוא אותה גם באמזון. 


Paper Artsy MINI 87 Film Negative Rubber Cling Stamp MN87
חותמת מגניבה של פילם במחיר 6.49 $.


Penny Black Rubber Stamp MIXED MEDIA 4037K
חותמת עץ משולבת פרחים, תווים ומילים לועזיות במחיר 11.89 $
החותמת תופסת מקום אחסון ובדיעבד - הייתי מוותרת עליה.


Ranger Paint Dabber PEARL METALLIC RAD43812
צבע אקריליק למריחה במחיר 3.49 $.
לא יוצא לי להשתמש בצבע (בד"כ אפילו לא זוכרת שיש לי את זה).


Dina Wakley Ranger BLACK GESSO Media MDM41719
ג'סו שחור במחיר 7.99 $ אשר נדיר אצלי בשימוש, אך טוב שיהיה למקרה שאתם רוצים לעבוד על רקע שחור או לשימושים אחרים. לדעתי די מיותר.


אתם מוזמנים לעקוב אחרי בפייסבוק אינסטגרםPinterest.