We R Memory Keepers - Sew Easy


בדרך כלל אני לא תופרת (ביד או במכונת תפירה) למרות שאני יודעת שתפירה דקורטיבית יכולה להוסיף המון לעבודות היצירה שלי, אך מאז שרכשתי את מערכת  ה- Sew Easy של (We R Memory Keepers (WRMK השתנתה קצת התמונה. היא מאפשרת לי לתפור/ לרקום בדפי היצירה ובאלבומים שאני יוצרת ומוסיפה סוג של ייחודיות לעבודות שלי. את המערכת הזו רכשתי מעט מאוחר ואני משערת שעדיין אפשר להשיג חלק מהפריטים אבל עם הזמן גם אלו נעלמים מהנוף. בכל אופן, חשבתי לתת לכלי זה את הכבוד ולכתוב פוסט הסבר. כמו תמיד, איעזר גם בסרטוני וידאו שמצאתי ברשת.
למערכת We R Memory Keepers Sew Easy ישנם כמה רכיבים, אך אל תתנו לזה להטעות אתכם ולחשוב שמדובר בכלי מסובך או יקר. המחירים מאוד סבירים וניתן להשתמש כמעט בכל חוט רקמה שיש לכם בבית, או להשתמש בראשי Stamper שהם החלק הקל והמהנה בסיפור.





החלק העיקרי במערכת זו הוא כלי הפירסינג Sew Easy - Stitch Piercer Tool ומחירו כ- 8 דולר. בכלי זה ניתן להחליף ראשים, כאשר כל אחד מהם יוצר צורה אחרת על הנייר. החלפת הראשים היא קלה ותוכלו לראות זאת באחד מקישורי סרטי הוידאו שצירפתי לפוסט. הכלי נוח לאחיזה ובקצהו העליון ישנו מקום לאחסון מחטים. כדי לנקב את החורים עליכם ללחוץ  את הכלי תוך כדי גלגולו על הנייר. הקפידו לשמור את ראש הפירסינג על הנייר תוך כדי גלגול (פירוש הדבר שהידית תהיה בזווית של 45 מעלות בערך).
סרטוני הדרכה:


We R Memory Keepers Piercing Mat, 7 by 12-Inch הוא משטח הפירסינג. המשטח רך, נוח מאוד לעבוד עליו והתוצאות תמיד מעולות (אין "פספוסים" של חורים על גבי הנייר).


We R Memory Keepers  - Sew Easy Stitch
לאחר ניקוב החורים, השתמשו במחט המצורפת כדי לתפור דרכם. כל ראש פירסינג כולל הוראות תפירה בגב האריזה המראים את הסדר הטוב ביותר להצבת התפרים. בהוראות מוצגים גם דפוסי תפרים חלופיים שתוכלו לייצור עם כל כלי ורעיונות יצירתיים אחרים כגון שימוש בכמה צבעי חוט לכל דוגמה.
קיימים שני סוגים של ראשים לכלי הפירסינג, האחד חורץ חורים בנייר על מנת לרקום אח"כ עם חוטים והשני מחתים את הדוגמא על הנייר וכך חוסך מכם את הצורך לרקום. את ראשי הפירסינג ניתן לרכוש בנפרד והם קיימים במגוון צורות. לכל ראש פירסינג יש צבע שונה, ודוגמת הפירסינג מופיעה על כל ראש.
להלן הסוגים השונים של Sew Easy Stitch (רקמה) מתוכם רק כמה בודדים ברשותי:


קיימים גם סוגים וצבעים שונים של חוטים  Sew Easy Floss אך ניתן להשתמש בכל חוט רקמה אחר שיש לכם בבית.


We R Memory Keepers -  Sew Stamper הוא הפתרון עבור אלו שאוהבים את דוגמת התפירה אך לא אוהבים לתפור/לרקום.  ה- Sew Stamper כולל חותמת מתגלגלת עם דיו-החתמה בדפוס חוזר על פני הדף. 


קיימים שני סוגים של ראשי החתמה:

Sew Stamper Head

Doodle Stamper Head


על מנת לרכז את כל הראשים וכלי הפירסינג במקום אחד ניתן לרכוש את תיק האחסון המיוחד למטרה זו.
We R Memory Keepers The Head Case Storage System for Scrapbooking



כלי נוסף המאפשר יצירת עיגולים/ חצי עיגול מדויקים עם הראשים הוא  Sew Easy - Circles Tool אשר משני צידיו יש סרגל עם מידות בס"מ ובאינטשים. קל מאוד להשתמש בו ולבחור את גודל העיגול אותו תרצו להעביר על גבי הנייר. כלי זה משמש לכל סוגי הראשים (תפירה והחתמה).
להלן סרטוני וידאו:
לסיום כמה תמונות מפרויקטים שונים בהם השתמשתי במערכת Sew Easy: