We R Memory Keepers - Sew Ribbon tool


לא יכולתי לכתוב סקירה של ה-  We R Memory Keepers Sew Easy מבלי לבדוק גם את מערכת הכלים המאפשרת ניקוב נייר בצורות שונות על מנת להשחיל בו סרטי בד. מערכת כלים זו נקראת Sew Ribbon Tool והיא יצאה לאור בשנת 2011. אף על פי שכלי זה דומה למערכת  Sew Easy, הוא בהחלט משרת פונקציה אחרת לגמרי.
במקום להשתמש בחוטי רקמה, בכלים אלו משתמשים בסרטי בד. Sew Ribbon Tool כולל מערכת של תבניות ופאנצ'ים אותם ניתן להשיג בכמה דפוסים שונים. מערכת הכלים כוללת גם "מחטי סרט" אשר ניתנים לשימוש חוזר ומבחר סרטי בד הנמכרים בנפרד, אם כי בהחלט תוכלו להשתמש בכל סרט בד אחר כל עוד הוא ברוחב של סנטימטר (10 מ"מ).


הכלי עצמו מורכב מתבניות חיתוך עליון ותחתון וכלי הפאנץ'. הלהב של הפאנץ' מעוצב באופן שהוא חותך את הנייר בשלבים מה שהופך את Sew Ribbon Tool לכלי הרבה יותר קל לשימוש, וניתן לנקב כמה שכבות נייר בו זמנית.
כדי להשתמש ב- Sew Ribbon Tool, יש להפריד בין תבניות החיתוך העליונות והתחתונות. התבניות מוחזקות זו בזו על ידי שני מגנטים חזקים המשמשים גם ליישור התבניות ברגע שהנייר מונח בין שני חלקי התבניות.


הניחו את תבנית החיתוך הראשונה על מחצלת חיתוך (אני משתמשת באותה מחצלת שמגיעה עם מערכת Sew Easy), הוסיפו מעל התבנית את הנייר במקום הרצוי ומעל הניחו את התבנית השנייה. המגנטים יישרו מיד את שתי התבניות ליחידה אחת מושלמת. ניתן להשתמש בתבניות אלה בכל מקום בפרויקט שלכם, אפילו ממש באמצע הדף (מקום בו פאנץ' רגיל לא יכול להגיע אליו).


החריצים בתבניות החיתוך מעוצבים בצורה מושלמת לכלי החיתוך (הפנאצ'ים), ולכן כל שעליכם לעשות בשלב זה הוא לנקב בכל חריץ. לאחר שתסיימו לנקב הנייר שלכם הוא יהיה מוכן להשחלת סרט הבד.


"מחטי הסרט" המסופקות עם מערכת Sew Easy הם למעשה בדלים העשויים פלסטיק עם דבק לשימוש חוזר. לכל מערכת כלים מצורפים 3 מחטים וניתן לרכוש אותם גם בנפרד. להלן קישור לרכישה:
We R Memory Keepers Sew Ribbon Needles


כדי להשתמש באחת ממחטי הסרט, יש לקלף את נייר המגן, לקפל את הפלסטיק בקצה סרט הבד ולהשחיל את הסרט דרך הנקבים בנייר כפי שהייתם עושים זאת עם מחט רגילה. לאחר שתסיימו להשחיל את סרט הבד, תישארו עם רצועת סרט
דקורטיבית ומיוחדת בפרויקט שלכם.


מערכת Sew Ribbon מציעה מגוון רחב של צורות וסגנונות, כך שתוכלו למצוא את ההתאמה המושלמת לפרויקט הבא שלכם. התבניות הקיימות הן:

  • We R Memory Keepers - Sew Ribbon Tool - Leaf  👍
  • We R Memory Keepers - Sew Ribbon Tool - Shoelace 👍
  • We R Memory Keepers - Sew Ribbon Tool - Zig Zag 👍
  • We R Memory Keepers - Sew Ribbon Tool - Flower 
  • We R Memory Keepers - Sew Ribbon Tool - Scallop
  • We R Memory Keepers - Sew Ribbon Tool - Weave (תבנית זו יצאה בהמשך בגרסה חדשה). 👍


אם תצליחו לשים ידכם על תיק האחסון של מערכת כלים זו, אתם מסודרים. בתיק האחסון תוכלו לסדר את כל תבניות החיתוך, הפאנצ'ים והמחטים. להלן קישור לרכישה:
 We R Memory Keepers - Sew Ribbon - Storage Case


להלן מספר סרטוני וידאו שכדאי לכם לצפות וללמוד מעט על כלים אלו:

ולסיום 2 עבודות שעשיתי עם הכלים המעולים האלה:




תודה שביקרתם בבלוג, נתראה בפוסט הבא.