We R Memory Keepers Photo Sleeve Fuse Tool


Photo Sleeve Fuse Tool  של המותג We R Memory Keepers הוא כלי ליצירת כיסים לתמונות בניילון המיועד למטרה זו, למרות ששוה לנסות ניילונים עבים אחרים (יש כאלה שאפשר לעבוד איתם). תוכלו ליצור מעין כיסוי מגן לשמירת פריטים שונים כמזכרת, להכין שייקרים ועוד. הכלי הזה מגיע עם חוד אטימה וחוד חיתוך, מעמד לכלי וסרגל מתכת. הדבר המיוחד בכל זה שתוכלו לעשות כל דבר ובכל גודל שתבחרו ולא להיות מוגבלים מבחינת הגודל, בקניית ניילונים עם כיסים מוכנים מראש.


We R Memory Keepers Photo Sleeve Fuse Tool - EUROPEAN Version
כדי להשתמש בכלי זה עליכם לחבר אותו לחשמל (שימו לב לרכוש את הגרסה האירופאית על-מנת לקבל אתו תקע מתאים לארץ) ולחכות כמה דקות עד שיהיה חם כראוי. אין מתג הפעלה / כיבוי וגם אין נורית חיווי שתאמר לכם מתי הוא מוכן לעבודה. הסרגל באורך "6 והוא חלק חשוב למי שרוצה שקווי האיטום יהיו ישרים. מומלץ להשתמש בכלי על משטח עמיד לחום.
סרטוני הדרכה לצפייה:


אריזה של 4 "חודים" דקורטיביים נוספים לעבודה (שניים מהם לא קיימים באריזה המקורית של הכלי).


We R Memory Keepers - FUSEables Collection - 12 x 12 Clear Sheets 
אריזה של 10 גיליונות ניילון שקוף בגודל "12 על "12. 
צפו בסרטון הדרכה וטיפים - Photo Sleeve Fuse.


חבילה זו מכילה סרגל אחד באורך של "12 בעל עיצוב המספק תבנית ליצירת גבולות דקורטיביים ומעוגלים (בתמונה -הסרגל שתקבלו ברכישת הכלי, והסרגל הארוך יותר שנמכר בנפרד).


Fuse Heat Resistent Silicone Mat & Holster Set
כפי שהזכרתי קודם, רצוי לעבוד על משטח עמיד לחום ואני בחרתי לרכוש את המשטח של WRMK שהוא גם בעל כיס המיועד לאחסון המכשיר בזמן העבודה. גודל המשטח "12 על "12 והוא מעולה, אך אם יש ברשותכם משטח עבודה אחר עמיד בחום, אתם בהחלט יכולים להשתמש בו ולחסוך את הכסף על משטח זה.


כיסוי חדש שהכנתי לתעודת הזהות שלי: