We R Memory Keepers - Frame Punch Board


כולנו אוהבים את המראה המלוטש של שימוש במסגרות סביב תמונות בפרויקטים של עבודות נייר. לא רק שמסגרת מוסיפה חלון לצבע נוסף, אלא היא גם עוזרת לתמונות שלנו להתמזג בצורה חלקה לדף המוגמר. רבים מאיתנו מכינים או קונים מסגרות כדי להוסיף שכבות מעניינות בכרטיסי ברכה, אלבומים וכד'. הבעיה היא שלהכין אותם זו ממש טרחה וקנייה של מסגרות מוכנות מגבילה אותנו בגודל התמונה. כאן נכנס הכלי המעולה Frame Punch Board של We R Memory Keepers המיועד להכנת מסגרות מותאמות אישית - גודל, עומק, סגנון ואפילו עיגול פינות.



יצירת מסגרות הוא תהליך ארוך ומתיש אבל הכלי הזה מציל את המצב, כך שאם אתם אוהבים לקשט את העבודות שלכם עם מסגרות, אתם חייבים את הכלי הזה.

We R Memory Keepers - Frame Punch Board 

הלוח פאנץ' ליצירת מסגרות מגיע עם דף הוראות ברור מאוד. אתם יכולים ליצור מסגרות ברוחב של "0.25, "0.5, "0.75,
ו- "1.

מומלץ לצפייה:


בעזרת כלי זה תוכלו לגזור במהירות את החלק הפנימי של נייר מרובע או מלבני, ללא קשר לגודל.


כדי ליצור מסגרת, ראשית עליכם לנקב את 4 פינות הנייר בהתאם לרוחב המסגרת שתבחרו. הזיזו את פסי העצירה לנקבים המתאימים על מנת לקבל את הצורה / הגודל הרצוי של המסגרת.


בשלב הבא העבירו את הנייר לחלק העליון של הלוח על מנת לחתוך את פנים הנייר. שוב, עליכם להתאים את פס העצירה בהתאם לרוחב שבחרתם כדי לקבל חיתוך ישר.


בסיום תקבלו מסגרת ואם תרצו הזיזו את פסי העצירה לנקבים הראשונים על מנת לעגל את פינות המסגרת.


הכלי הזה שימושי מאוד, טכניקה פשוטה, עבודה מהירה.
טיפ: אם אתם מתקשים עם להב החיתוך, נסו להשחיז אותו בנייר אלומיניום. הסיבה יכולה להיות גם איכות הנייר שאתם משתמשים בו. נייר באיכות ירודה לא ייחתך טוב.