We R Memory Keepers - Mini Alphabet Punch Board - כלי ליצירת אותיות ומספרים


את הכלי המיוחד הזה רכשתי בעיקר מתוך סקרנות ואני מודה שלא מיהרתי להשתמש בו.  כשראיתי את ספר ההוראות ליצירת כל אות בנפרד זה היה נראה לי מסובך ואפילו קצת מתיש, אבל בסופו של דבר ההוראות מאוד מדויקות והתוצאות מרשימות. הלוח הוא ערכה חכמה, הוא קטן וקומפקטי ונראה מאוד יציב. כל מה שצריך באופן מובנה כדי לנקב את הנייר ולחתוך את אותיות ה- ABC והמספרים, בשני סגנונות (די דומים). בספר ההוראות המצורף יש דף הסבר לכל אות ומספר.



למעוניינים, קיים כלי זהה נוסף ליצירת אותיות ומספרים גדולים יותר - Alphabet Punch Board.

We R Memory Keepers - Mini Alphabet Punch Board

סרטון הדרכה לצפייה.

החלטתי לצלם עבורכם דוגמא לכיסויים שאני משתמשת לאחסון לוחות הפאנץ' שלי. הללו מרופדים, עם רוכסן לסגירה והם נמכרים במבחר צבעים וגדלים. ניתן למצוא אותם באתר אלי-אקספרס.


סדרת הטכניקות הדרושות להכנת כל אות ניתנת בצורה ברורה מאוד בספר ההוראות. אלה הם איורים פשוטים ואחרי הכנת כמה אותיות, ובעזרת כמה עקרונות וכללים נלווים, קל ליצור אותיות חדשות מבלי להזדקק למדריך.


בשלב ראשון, הכינו ניירות או קארדסטוק בגודל של "2.5 על "1.5 (3.5 ס"מ על 6.4 ס"מ), אחד לכל אות או מספר שאתם צריכים. מצאו בחוברת המצורפת את האות אותה אתם מעוניינים לייצור והתקדמו בהתאם להוראות.


לאחר שניקבתם את הנייר, יהיה עליכם לחתוך את החלקים המיותרים.


בשלב השלישי, עיגול חלקים שונים באותיות.


ניתן לשנות את עיצוב האותיות.


We R Memory Keepers Alphabet Link Punch
כלי פאנץ' נחמד המאפשר ניקוב קו קטן וניקוב לינק לחיבור האותיות. לדעתי הכלי הזה מתאים יותר לאותיות הגדולות יותר, אבל בהחלט יכול לשמש למטרות אחרות. עבורי הוא מאוד שימושי.
סרטון וידאו - כאן


מקווה שתמצאו פוסט זה מועיל. ביי אהובים!