Me & My Big Idea - מוצרים והמלצות


Me & My Big Idea (או בקיצור MAMBI) הוא מותג שבעיני כל המוצרים בו הם אליפות! יש להם כל דבר שרק תרצו כדי ליצור את הפלנר שלכם. Planner הוא בעצם יומן שנתי לתכנון וציון אירועים, אבל משודרג. הפלנר שלכם, אם תרצו
להשקיע בו, יהיה עבודת יצירה של קישוטים, מדבקות, הוספת דפים שונים ועוד. חוץ מיומנים שנתיים, תוכלו למצוא ספר תפריטים, ספר מעקב לדיאטה ויומנים ללא תאריך, כך שאפשר להתחיל את היומן בכל חודש או שנה שתרצו. כולם בנויים על אותו עקרון המאפשר הוצאת דפים והחזרתם למקום בקלות, הוספת כיסי אחסון או דפים שקופים מניילון עבה ובקיצור, את האפשרות לבנות את הפלנר לפי הצרכים שלכם. בשנים האחרונות אני משתמשת בהם באופן קבוע ואף יוצרת ספרים בעצמי באמצעות כל הפריטים והאביזרים הנמכרים בנפרד. המותג מתחדש לעתים קרובות בפריטים נוספים, צבעוניים ומרשימים.

לפעמים כל מה שצריך כדי להכיר מותג ולהתאהב בו זו הנחה משמעותית שגורמת לך לרכוש את המוצרים וכך התחיל סיפור האהבה שלי עם הפלנר של המותג הזה. ממליצה לכם לרכוש את המוצרים של המותג בחנויות אחרות ולא באתר המותג בגלל עלות המשלוח הגבוהה (19 דולר). אם בכל זאת אתם מעדיפים לרכוש בחנות המותג (קישור למעלה) החבילה נשלחת עם מספר מעקב וזמן משלוח כשלושה שבועות.

בערוץ היוטיוב של המותג תוכלו ללמוד ולהכיר את מגוון המוצרים שלהם הכוללים גם תיקי אחסון, פאנצ'ים שימושיים,
עטים, פתקים דביקים ועוד. המותג מאוד פופולרי כך שתמצאו עוד המון סרטוני וידאו אחרים. להלן מספר מוצרים שרכשתי ואני ממליצה עליהם:

פאנץ' המיועד לנקב חורים בדפים שתרצו להוסיף ל- Classic Planner. בהחלט שווה אבל צריך לקחת בחשבון שאי אפשר לנקב חורים בקרטון צ'יפבורד, בקארדסטוק עבה במיוחד או אפילו בדף עטוף למינציה. קיים גם בצבע ורוד אשר מיועד ל- BIG Planner. בשניהם אפשר לנקב חורים גם ל- Mini Planner (יומן קטן).
להלן סרטון וידאו לצפייה.



Me and My Big Ideas - Create 365 Collection - Planner - Punch - Weekly
פאנץ' המיועד לחיתוך נייר בגודל המתאים ל- Classic Happy Planner, היומן השבועי של המותג. מאחר ואני משתמשת רק במיני פלנר, הפנאץ' הזה משמש אותי בעיקר לחיתוך תמונות.
להלן סרטון וידאו לצפייה.



Me and My Big Ideas - Create 365 Collection - Planner - Big - Punch - Weekly
הפנאץ' הזה מתאים לחיתוך נייר בגודל המתאים ל- BIG Happy Planner (יומן שבועי של המותג).
כמו בפאנץ' הקודם, אני משתמשת לחיתוך תמונות בעיקר ללא שום קשר לפלנר. 
להלן סרטון וידאו לצפייה.




Me and My Big Ideas - Create 365 Collection - Storage Case - Striped
אני לא מאלה אשר יוצאים מהבית עם תיק עמוס בפריטים כדי לעבוד בחוץ אבל התיק הזה היה במבצע ממש טוב והחלטתי לרכוש אותו. הוא מלא במוצרים של המותג ומשמש אותי לארגון בבית. אם אתם אוהבים לצאת מהבית עם פריטים לעבודת יצרה, התיק הזה קל, איכותי, מבפנים הוא מלא בכיסים נוחים והוא ממש מגניב.
להלן סרטון ביקורת על המוצר לצפייה.


Me and My Big Ideas - Create 365 Collection - Planner - Happy Pen Case - Mint
תיק איכותי וקטן אבל עם הרבה מקום לאחסון כלי כתיבה, כלי יצירה, קישוטים או כל דבר שעולה על דעתכם. 
להלן סרטון ביקורת לצפייה.


מוצרים אחרים לדוגמה שתוכלו למצוא כאן או באתר המותג.


באמצעות כל המוצרים של המותג אני יוצרת לעצמי מחברות למטרות שונות כמו ספר דוגמאות של גוונים למוצרים שונים שיש לי או מחברת המכילה את כל דפי ההדרכה שאני מקבלת עם כלים שונים שרכשתי. אחת המחברות שאני ממש אוהבת היא ספר המתכונים שלי (לגמרי שווה).
ממליצה לכל אחד ואחת מכם לבדוק את מוצרי המותג, אני משוכנעת שתאהבו!



ועד לפוסט הבא, תודה שביקרתם כאן!