Heidi Swapp - Memorydex


אם אינכם מכירים ה- Memorydex, תחשבו על הרולודקס (Rolodex) הישן בו אוחסנו מספרי הטלפון וכרטיסי הביקור השונים. Heidi Swapp לקחה את זה צעד אחד קדימה והפכה את הפריט השולחני הזה למעין מיני אלבום, או אם תרצו כרטיסים מעוצבים המסתובבים על הספינר או על מגש (קדימה ואחורה). זהו פורמט מעניין לתצוגה המאפשר יצירת דפים מקוריים ואפשרויות קישוט בדרכים ייחודיות. היידי לקחה אביזר שולחני משעמם והפכה אותו לחוויה יצירתית ומראה מלבב.
ה- Memorydex קיים כבר כמה שנים אך אני התחלתי עם זה רק בשנה האחרונה ואני נהנית ליצור את הכרטיסים הקטנים האלה. אני משתמשת בכל שאריות המוצרים, הניירות והמדבקות שברשותי ובחלק מהכרטיסים אני משתמשת בתמונות וזיכרונות אישיים שלי.

להלן שני סרטוני וידאו הממחישים את המוצר וכמה מוצרים נילווים: 

MemoryDex Spinner Review
Heidi Swapp Memorydex Spinner Unboxing

למעשה, המוצר הראשון של היידי היה דווקא גרסת המגש אשר עשוי קרטון ואינו קיים יותר לרכישה. דווקא המוצר הזה היה פחות מגביל, ונוח יותר ליצירת כרטיסים גבוהים יותר. הבשורה הטובה היא שקל מאוד להכין את המגש הזה גם בבית
ולהחליט על המידות המתאימות לכם. כדי לייצור מגש כרטיסים תצטרכו קרטון צ'יפבורד שניתן לרכוש באתר הסדריה ומקלות בעובי 6 מ"מ שאני בחרתי לרכוש באלי אקספרס. הללו מגיעים באורך 30 ס"מ אך ניתן לחתוך אותם לגודל המתאים לכם בקלות. תוכלו למצוא את המקלות בקישורים הבאים:


לצפייה בסרטוני ההדרכה להכנת המגשים, לחצו על הקישורים הבאים:


אם בכל זאת חשקה נפשכם ב- Rolodex Spinner של Heidi Swapp יהיה עליכם להישאר עם יד על הדופק ובמעקב לגבי חידוש המלאי. המוצר הזה נחטף במהירות וקשה להשיג אותו. הוא קיים בצבע שחור או לבן וגודל הכרטיסים להכנה הוא  10.2 על 9.5 ס"מ. אם יש לכם בבית את הרולודקס הישן של כרטיסי הביקור אפשר להשתמש גם בו, רק קחו בחשבון שגודל הכרטיסים  יהיה קטן יותר (10.2 ס"מ על 5.1 ס"מ).


מוצר חובה הוא הפאנץ' המיוחד Heidi Swapp - Memorydex - Hole Punch - 2 Slot שגם אותו ממש קשה להשיג לכן כדאי מאוד לעקוב גם אחרי מוצר זה. במידה ולא הצלחתם לשים עליו את ידכם תוכלו לרכוש מאלי אקספרס את ה- Memory Dex Border Metal Cutting Dies ולהשתמש בו לניקוב החריצים במקום הפנאץ'. כמובן שתוכלו להשתמש בו רק אם יש ברשותכם מכשיר חיתוך כמו ה- Big Shot וכדומה. לאלו מכם שאין את כל אלה, מומלץ לצפות בסרטון DIY Memorydex Card! No Die or Special Punches Needed! ותוכלו גם אתם להכין כרטיסי Memorydex.


את רוב הכרטיסים אני מכינה ללא תבניות חיתוך, פשוט חותכת את הבריסטול לפי הגודל הרצוי ואם אני רוצה לעגל פינות אני משתמשת בפנאץ' עיגול פינות.  לידיעה, קיים מספר לא מבוטל של תבניות חיתוך בצורות שונות. ל- Heidi Swapp יש 2 סטים של תבניות חיתוך, למותג האירופאי Studio Light יש מספר תבניות חיתוך מגניבות וכמובן באלי אקספרס תמצאו כמה תבניות מעולות. להלן קישורים:

Heidi Swapp - Memorydex - Die Set - Dividers - Oval
גודל כרטיס 1 (פינות מעוגלות) - 10.1X9.6 ס"מ
גודל כרטיס 2 (פינות קטומות) - 10.1X8.3 ס"מ


Heidi Swapp - Memorydex - Die Set - Tabs
גודל כרטיס 1 (טאב אמצעי) - 10.1X9.6 ס"מ
גודל כרטיס 2 (טאב צדדי) -  10.1X9.6 ס"מ

במידה ויש לכם את הלוח ליצירת טאבים של We R Memory Keepers תוכלו להכין כרטיסי טאבים. בסרטון הוידאו של לולי תמצאו הסבר מעולה.


למותג Studio Light יש כמה תבניות חיתוך להכנת כרטיסים בשכבות. בסרטון וידאו זה תוכלו לצפות מקרוב באפשרויות הכנת הכרטיסים וגם הוספתי קישורים לרכישה.

Embossing Die Cut Stencil - Essentials Nr.119 - Studio Light
גודל כרטיס 10.2X9.5 ס"מ

גודל כרטיס 10.3X9.6 ס"מ

גודל כרטיס 10.2X8.3 ס"מ


התבניות שרכשתי מאלי אקספרס מעולות ובמחיר שווה אז כדאי להציץ ולהתרשם. ייתכן והמוצרים כבר לא יהיו במלאי אבל תוכלו לאתר אותם גם אצל מוכרים אחרים. להלן הקישורים הזמינים לתאריך כתיבת הפוסט:

notebook Metal Cutting Dies
גודל כרטיס 10.4X8.6 ס"מ

גודל כרטיס מוגמר 10.5X8.5 ס"מ


Envelop Memory Dex Rolodex Metal Cutting Dies
גודל התבנית הוא 12X20.3 ס"מ (מתאים לחיתוך רק עם פלטת חיתוך ארוכה)
גודל אחרי קיפול 10.5X7.5 ס"מ

תבנית חיתוך דומה ובאורך המתאים לפלטת חיתוך סטנדרטית תוכלו למצוא כאן.


Suitcase memory dex Rolodex Shake Card Cutting die 
גודל כרטיס (מקופל) 10.3X8.2 ס"מ


 memory dex Rolodex background rectangle photo frame
גודל כרטיס 7.2X10 ס"מ



עוד סרטוני וידאו שכדאי לצפות בהם:

לאוהבי ה- Memorydex קיימת קבוצה בפייסבוק Memory Dex Crafts, מאוד פעילה. ממליצה להצטרף.
מוזמנים גם לעקוב בפינטרסט שלי Memorydex pin.

חג שמח ושנה טובה!