תבניות חיתוך - שייקרים (Shakers)

הכנת שייקרים (Shakers) הפכה להיות אחד הדברים המהנים בעבודת היצירה שלי. אני אוהבת את המגוון העשיר שיש היום לתבניות החיתוך המיועדות למטרה זו, אני אוהבת את הצבעוניות ואני אוהבת את התוצאה הסופית של כל כרטיס ברכה שאני מכינה - עשיר, מרשים ומשמח. למעשה, כמעט כל תבנית חיתוך שיש לכם תוכל לייצר שייקר אבל לי נוח מאוד לעבוד עם תבניות החיתוך הייעודיות וכאלה יש המון כמעט לכל מותג ידוע פחות או יותר. אני כמובן רוכשת את התבניות שלי מאלי אקספרס. בפוסט זה ארכז את כל השייקרים שיש ברשותי וכמה קישורים לסרטוני וידאו בהם מדריכים להכנת שייקרים.


שייקרים בנויים מבסיס ומחלק עליון המשמש כמסגרת לבסיס, אותו תאטמו עם שקף. בין שני החלקים יש להדביק דבק דו-צדדי עבה (Foam Tape), או לחלופין לחתוך כמה שכבות של החלק העליון ולהדביקם זה על גבי זה על מנת ליצור גובה. הדבקה של כמה שכבות היא הרבה יותר אסטטית אבל מצריכה יותר עבודה, בעיקר אם אתם מכינים כמות של שייקרים. במידה והחלטתם לרכוש את הדבק, כדאי לדעת שהוא נמכר במבחר צורות וגדלים - רחבים, צרים, עגולים, ריבועים ופסים דקים. אני משתמשת בפסים הדקים כי זה הכי נוח להכנת השייקרים. אפשר למצוא אותם בחנויות האונליין כמו Scrapbook או באמזון. 
קישורים ל-Foam Tape פסים:
במידה ואתם מעוניינים בתבנית חיתוך מעולה להכנת שייקר עגול בלבד, ניתן לרכוש אותו בחנות Parpar Art.


למילוי השייקרים אפשר להשתמש בחרוזים, פייאטים, אבקות נצנצים או אבנים קטנטנות. אני ניסיתי מבחר שונה והיום אני מעדיפה למלא אותם בחרוזים קטנטנים, עגולים וצבעוניים (אותם אני רוכשת באלי אקספרס) כי חרוזים קטנים פשוט מתגלגלים בתוך השייקר ולא נתקעים. מומלץ לפזר לפני כן קצת אבקה אנטי סטטית (EK Tools Powder) כדי שהחרוזים ינועו בקלות.

לרוב התבניות בפוסט צירפתי קישור לרכישה באתר אלי אקספרס אך במידה והגעתם לדף "אופס", כנראה שהמוצר לא קיים יותר במלאי, או הורד מהאתר.

 Mobile Phone Shakers
סט של 2 תבניות (2 גדלים שונים) ליצירת שייקרים בצורה של טלפון נייד.
גודל השייקרים 7.5X5 ס"מ ו- 6X4 ס"מ.


סט תבניות ליצירת שייקר בצורה של מסך מחשב. גודל מסך המחשב 9.5X8.5 ס"מ.


סט מגניב ליצירת שייקר גיטרה. אורך הגיטרה 12.5 ס"מ וגודל השייקר עצמו הוא 4X4 ס"מ.


Heart Perfume Shaker Cutting Dies
סט מעולה של תבניות חיתוך ליצירת שייקרים בצורת בקבוק בושם (לב). בסט מגוון אפשרויות לגיוון מראה השייקר
וגודלו  8.5X7.5 ס"מ.

סט תבניות חיתוך ליצירת שייקר כוס קפה. הסט מכיל 2 צורות שונות של כוסות וכפית. גודל הכוסות 5.5X5 ס"מ וגודל השייקר עצמו 4.5X3 ס"מ.
 Hug in a mug - נמכר בנפרד (לרכישה)


Baby toy Shaker
סט תבניות חיתוך ליצירת שייקר מתוק בצורה של רעשן לתינוק. לצערי לא מצאתי קישור לפריט זה. 
גודל הרעשן כולו הוא 11X6.5 ס"מ וגודל השייקר עצמו - 6.5 ס"מ.


Dialogue bubble Shaker
תבניות חיתוך ליצירת שייקר בועת שיחה. אפשר לרשום או להדביק בבסיס השייקר מסר כלשהו. 
גודל השייקר הוא 6X4.5 ס"מ.


Umbrella Shaker Dies
סט פשוט ליצירת שייקר מטריה. החלק העליון דק ולכן מומלץ להכין אותו בשכבות. גודל המטריה כולה 8X7 ס"מ וגודל השייקר הוא 7X3 ס"מ.


סט תבניות ליצירת שייקר במראה של חתול. לסט מגוון חלקים לגיוון מראה השייקר וגודלו  5X6.5 ס"מ.


סט יפהפה ליצירת שייקר בצורת שעון מעורר. ממליצה לחטוף לפני שייגמר. גודל השעון מעורר כולו 9X7 ס"מ
וגודל השייקר עצמו כ- 6.5 ס"מ.

תבניות חיתוך להכנת שייקר בצורת מניפה. גודל השייקר 10X5.5 ס"מ.


תבניות חיתוך להכנת שייקר בצורת בקבוק וגודלו  10X5 ס"מ.


Jar Shaker Dies 
תבניות חיתוך להכנת שייקר בצורת צנצנת וגודל השייקר 6X3.5 ס"מ.


Shaker Tags
התבנית Framed Tags של המותג Mama Elephant מעולה להכנת כרטיס שייקר. אני כמובן רכשתי חיקוי באלי אקספרס די מזמן ולא הצלחתי למצוא עבורכם קישור. גודל התג הוא 6.5X4 ס"מ וגודל השייקר עצמו 3 ס"מ.


להלן סרטון הדרכה ליצירת תגי שייקר  - כאן.

עוד רעיונות יפים להכנת שייקרים של האלופה Jennifer McGuire: