אמזון - איך לפנות לשירות הלקוחות במהירות ובקלות?

 אני רוכשת הרבה מוצרים מאמזון, בעיקר בגלל האפשרות לקבל משלוח חינם מעל סכום של 50 דולר ותמיד המוצרים מגיעים מהר ועד לבית, זה נוח וזה הכי בטוח. באמזון משתדלים לשלוח את כל המוצרים מתוך ההזמנה יחד, אבל לרוב ההזמנה מפוצלת לכמה חבילות מסיבות שונות. מעטות הפעמים בהם הייתי צריכה את שירות הלקוחות, בגלל חבילה שלא הגיעה בזמן או קבלת פריט פגום וכד', אבל כשהזדקקתי מצאתי שקשה מאוד להגיע אליהם כי כל קישור מפנה לדף אחר עם הסברים שונים. היום זה קרה לי שוב ואחרי שעה של ניסיונות להגיע לשירות הלקוחות הצלחתי. בפוסט זה - הסבר מלא שיקל עליכם בשעת הצורך (בתקווה שאמזון לא יעשו שוב שינויים באתר).


שירות הלקוחות של אמזון מדהים, מהיר, מבין ומתחשב אז אם יש לכם בעיה, שווה להגיע אליהם ולא לוותר.

בתפריט הראשי לחצו על Customer Service (או לחצו על הקישור כאן).



בעמוד שיפתח תוכלו לבחור ללחוץ על כל אחד מהנושאים כפי שמתאים לכם ובמידה ואף אחד מהם לא מתאים לחצו על  "Something else" (אחר).


בעמוד זה לחצו על "I need more help".


עכשיו אנחנו מגיעים לעמוד החשוב. אם תנסו לבקש שיתקשרו אליכם, לא תמצאו את הקידומת של ישראל ברשימה, אז מראש אתם יכולים לוותר על הרעיון. נותר לכם לפנות  אליהם בצ'אט - Chat with us. לחצו על "Start chatting now".


ייפתח לכם חלון צ'אט קטן עם נושאים שונים, מהם תוכלו לבחור את מה שמתאים לכם. כפי שתראו, הצ'אט ההתחלתי הוא לא עם בן אדם אמיתי, אבל אל דאגה נגיע גם לשם. לשם ההדגמה, בחרתי באפשרות "An item I ordered" אז בואו נתקדם...
מאחר והצ'אט ההתחלתי מתנהל עם דמות וירטואלית, השאלות הן אוטומטיות עפ"י החשבון שלכם באמזון. ענו על השאלות כפי שתתבקשו וכמובן שהתשובות שתקבלו הן אוטומטיות לחלוטין. אם בסוף הצ'אט קיבלתם את התשובות שאתם צריכים, יש לכם אפשרויות שונות לפעולה. אם אתם עדיין צריכים את שירות הלקוחות, זה הזמן ללחוץ על אייקון ה"איש" הנמצא בתחתית הצ'אט.


ברגע שתלחצו על אייקון זה, יפנה אליכם נציג משירות הלקוחות ומשם הדרך לפתרון הבעיה שלכם קצרה.

מקווה שפוסט זה יועיל גם לכם, כי בשבילי זו תזכורת לפעם הבאה שאצטרך.... תודה שעברתם כאן.