מפיות בארט ג'ורנל

 Napkinshop היא חנות בריטית עשירה במפיות הנמכרים כבודדים או בחבילות ואפשר למצוא בה גם נייר אורז, Translucent Vellum Paper, סטנסילים ועוד. המחירים אינם יקרים וכך גם עלות המשלוח,  וזו בהחלט תוספת נאה לכל ארט ג'ורנל או להכנת תמונות, קישוטי ריהוט וכדומה. את המפיות ניתן להדביק עם ג'סו שקוף, ג'ל מדיום, Mod Podge או כל דבק ייעודי להדבקת מפיות. את שירות הלקוחות המעולה של החנות גיליתי כאשר לא הגיעה אלי החבילה והם שלחו לי חבילה חדשה. תשלום יכול להתבצע באמצעות פייפאל והמטבע הוא לירה שטרלינג.

קחו בחשבון זמן גלישה ארוך באתר מאחר ויש בחנות מבחר גדול מאוד של מפיות, לכן מציעה לכם להירשם לחנות לפני כן, כך תוכלו לשמור ברשימת המשאלות או לחילופין להעביר ישירות לסל הקניות.

את החנות הזו גיליתי מתוך צפייה בסרטוני וידאו מערוץ היוטיוב של Art Journal Stories שם תמצאו הדרכות לשימוש המפיות ונייר אורז בארט ג'ורנל.

סרטון דוגמא למתחילים מתוך הערוץ - Napkin Art Journal - EASY FOR BEGINNERS .
סרטון דוגמא לשימוש בנייר אורז - Mixed Media Art Journal with Rica Paper

במפית יש שלוש שכבות אותם יש להפריד ולהשתמש רק בשכבה העליונה. רצוי לקרוע את הקצוות של השכבה העליונה על מנת שכאשר תדביקו אותה היא תיראה כחלק בלתי נפרד מהדף. יש למרוח את הדבק מתחת למפית ומעליה. אחרי הייבוש תוכלו להוסיף צבע, קישוטים וכו'.



נייר הוולאום מאוד איכותי ועבה, בגודל A4 ומתאים מאוד כתוספת לכרטיסי ברכה.
דוגמאות לנייר וולאום שקוף ומעוצב (שתי התמונות התחתונות):


קצת עבודות מוכנות שלי עם מפיות:


מוצרים נוספים שמצאתי באתר הם הסטנסילים, אשר רובם  בגודל 16X16 ס"מ, עשויים פלסטיק שקוף לחלוטין ולכן לא נוח כל כך לעבוד איתם.


                                                  ********************