We R Memory Keepers - פאנצ'ים


(We R Memory Keepers (WRMK הוא מותג המוציא לעיתים קרובות כלים ופנצ'ים מעולים לעבודה. הפופולריים ביותר הם לוחות הפנאנץ' המאפשרים יצירת מעטפות, קופסאות, תגים ועוד, בקלות ובמהירות. המותג אינו שולח מוצרים לארץ אך ניתן לרכוש אותם כמעט בכל חנות אחרת. במהלך השנים רכשתי לא מעט כלים אשר בחלקם אני משתמשת יותר ובאחרים פחות ובפוסט זה ארכז את כולם עם המלצות והדרכות בסרטוני וידאו אשר מצאתי ברשת והועילו לי מאוד.


Punch Boards

להלן רשימת קישורים לסקירות על לוחות פאנץ' שונים:

להלן רשימת Punch Boards שאין ברשותי אך קיימים בשוק:
מגש אחסון ללוחות פאנץ' עם שישה חוצצים בגודל 32 ס"מ על 32 ס"מ. נוח לאחסון במידה ויש לכם מקום פנוי למשטח זה. אני באופן אישי מעדיפה לאחסן את לוחות הפאנץ' שלי בתיקיות בד מרופדות וסגורות, אבל מאחסנת במגש זה כלים אחרים בהם אני משתמשת באופן שוטף.


פאנצ'ים אחרים של המותג:

לולאות ניטים הם בין הקישוטים המגניבים ביותר שיש, אך הם חלק מהקשים ביותר לחיבור. כלי  Crop-A-Dile
של WRMK עושה את העבודה בקלות. הכלי מאפשר לעשות חורים בגודל "1/8 ו- "3/16 דרך כל חומר, כולל נייר, עור, מתכת, בד, פלסטיק, אקריליק, עץ ועוד. Crop-A-Dile מגיע עם קוביית לחצנים שונים הניתנת באמצעות סיבוב לשנות את סוג הלחצן, הקובייה ניתנת להסרה ולהחלפה (לרכישה). יחד עם המכשיר תקבלו תרשים הוראות כדי לדעת באיזה צד של הקובייה להשתמש בסוגי הניטים השונים. ה- Crop-A-Dile כולל סרגל הזזה למדידה של מרווח החורים לניקוב ועינית שמאפשרת דיוק מרבי.
צפו בסרטון וידאו על מנת ללמוד איך להשתמש בכלי.

הוראות שימוש באנגלית:

תיק האחסון עבור Crop-A-Dile של WRMK עשוי מפלסטיק קשיח ומחולק לכמה תאים קטנים לאחסון הניטים, כאשר במרכז תוכלו לאחסן את כלי הצמדת הניטים. את הכלי תצטרכו לרכוש בנפרד, אך עם תיק האחסון תקבלו מגוון ניטים לשימושכם.


We R Memory Keepers - Crop-A-Dile - Power Punch - 1/16 Inch
פאנץ' לניקוב חורים ממש קטנים של We R Memory Keepers כולל סרגל לטווח הניקוב עד לאורך של שני אינטש הבנוי בדומה ל- Crop-A-Dile ולכן הוא קל לניקוב. יש בו מנגנון נעילה, כלי קיבול לפסולת ואפשר לנקב בו מגוון חומרים כולל קרטון עבה. אני מאוד אוהבת את הפאנץ' בגלל החורים הקטנים שהוא מנקב, למעשה עבורי הוא מצרך נדיר, אבל אם להיות כנה עד הסוף, לא ממש חייבים את הכלי הזה, אפשר לנקב חורים בגודל הזה גם עם כל מחט ניקוב (PIERCING TOOL).
להכרת הכלי צפו בסרטון וידאו זה.


הכלי המעולה הזה התגלה כאחת הקניות המוצלחות שלי. אין כלי אחר דומה לו באיכות ובעיקר למטרת הייעוד שלו. עם הכלי הזה תוכלו לנקב חורים בטווח של עד "6 (גודל חורים "1/8 ו- "1/16) כמו גם להצמיד ניטים לחורים האלה. כל מה שתצטרכו זה להגדיר את מיקום החור באמצעות הסרגל של הכלי.
בסרטון המעולה  How to use the Big Bite Crop-A-Dile תוכלו ללמוד איך להשתמש בכלי, אפילו עם ניטים שטוחים וגדולים.

תיק האחסון We R Memory Keepers Crop-A-Dile II Big Bite Carrying Case - Teal מתאים במיוחד לכלי ובו גם תאים קטנים לאחסון ניטים. יחד עם התיק תקבלו כמאה ניטים שונים.




הפאנץ' Euro Hook של  We R Memory Keepers הוא בעל טווח של 1.5 אינץ ואיכויות של ה- Crop-A-Dile.
לא מוצר חובה, אבל מועיל בדברים מסוימים.


We R Memory Keepers Crop-A-Dile Corner Chomper Tool, Rounded
מכשיר הפאנץ' Crop-A-Dile Corner Chomper Tool, Rounded הוא מעגל הפינות שאתם חייבים שיהיה לכם. זהו מעגל הפינות היחידי שתוכלו להשתמש בו עם קרטונים עבים. הוא משלב את העצמה של ה- Crop-A-Dile ומאפשר לכם לחתוך בקלות נייר, קרד סטוק, עור, אקריליק, סיבית, פלסטיק ועוד. ה- Chomper מעגל פינות  בגודל  של "¼ "ו-  "½, ומחזיק את החלקים החתוכים בכלי פסולת עד שתסיימו.
צפו בסרטון הביקורת Corner Chomper.


We R Memory Keepers - Washi Chomper
פאנץ' חביב המאפשר חיתוך דקורטיבי לוואשי טייפ איתו תוכלו ליצור באנרים חיצים ועוד. ניתן להשתמש בפאנץ' גם לחיתוך נייר. בפאנץ' יש סרגל המאפשר חיתוך שווה של הסרט שתרצו לחתוך, ישנה אפשרות הרחבה של המשטח ווואשי טייפ רחב ואפשרות לנעילת הפאנץ'.
סרטון הדרכה - כאן


שלבי חיתוך סרט ה- Washi (וואשי טייפ):


We R Memory Keepers Mini 8 Punch, Flourish
פאנץ' מיוחד, אחד מתוך סדרה של 14 עיצובים ייחודיים המתאים לנייר בגודל "6 על "6.  עם הפאנץ' הזה תוכלו
לעבוד גם עם דפים בגודל של "12 על "12 ולנקב קישוט בפינות הדף. הפעולה מאוד פשוטה, יש לסובב את הדף ולנקב בכל פינה, ואח"כ להפוך את הדף לצידו השני ולנקב שוב בארבע הפינות.
צפו בסרטון הוידאו להמחשה


                                                                          הוראות שימוש

We R Memory Keepers - Thumb Notch Punch
בעזרת הפאנץ' הזה תוכלו ליצור חריצים לגישה נוחה לכיסים אינטראקטיביים. אחד מהפאנצ'ים המועילים שקיימים ברשותי, אבל תוכלו לייצר חריצים כאלה עם כל פאנץ' לעיגולים אם תכניסו את הדף עד לחציו של עיגול הפאנץ' לניקוב.
סרטון וידאו לצפייה.


We R Memory Keepers - Clear Cut Punches - Square
פאנץ' המיועד לנקב ריבוע בגודל "2 בכל חלק ומיקום של הדף. זהו פאנץ' מתוך סדרה של כמה צורות שונות. הפאנץ' מורכב משלושה חלקים ובכולם יש מגנט המאפשר לניקוב ישר. הניחו את הבסיס ומעליו את הדף, כסו את הדף בחלק הפלסטי (השקוף) ומעל הניחו את הפאנץ'. שימו לב לחלקים הקעורים - כולם חייבים להיות באותו כיוון על מנת שהניקוב יהיה מושלם.
סרטון וידאו לצפייה Clear-Cut Punch Collection.


                                                                           הוראות שימוש

למותג We R Memory Keepers יש מבחר גדול של פאנצ'ים ובפוסט זה כתבתי רק על חלק מהם, אלה שברשותי.
על כלים ומוצרים נוספים של המותג אפרט בקרוב בפוסט נפרד.